Suport Experti

Specialist la distanta: diagnosticare și intervenție remote în timp real

Doriti sa aveti garantia interventiei in regim de urgenta pe infrastructura proprie atunci cand sunteti in impasul rezolvarii unei problem tehnice sub presiunea unui deadline de repunere in functiune? Un specialist Cronus va poate sta la dispozitie.

Doriti sa aveti in permanenta deschis un canal de acces la distanta si la capatul acestuia sa interactionati cu aceeasi clasa de specialisti experti in tehnologia care este subiectul problemei dvs?

 

Expertii Cronus, prin prisma experientei proprii in proiecte de anvergura deja implementate, pot sa scurteze timpul dvs. propriu de documentare, identificare si adresare a unei erori de arhitetcura, erori de functionare sau update tehnologic.  Acest timp poate fi critic atunci cand situatia pericliteaza activitatea companiei, invalidand functiile sau operatiunile desfasurate in retea.

Alaturi de specialistii Cronus dezvoltati foarte repede baza dvs. tehnica de cunostinte si accedeti in cel mai scurt timp la un nivel superior de solutii tehnice aplicabile.

 

In aceste cazuri aveti nevoie de Cronus Suport Operational.

Avantajele majore ale acestui serviciu contractat separat versus optiunea de suport standard asociat unei achizitii :

  • Suport centralizat indifferent de specificul problemei IT adresate
  • Disponibilitate serviciu 24 x 7 business-hours si extra-business hours
  • Intreaga interactiune este loggata
  • Disponibilitate a unui SLA contractat care reglementeaza timpul de raspuns si rezolvare a actiunilor de suport
  • Indexare subiectelor si a problemelor adresate, cu posibilitate de cautare ulterioara pentru a documenta recurenta aceleiasi probleme
  • Canal de comunicare deschis cu specialist de serviciu, mereu la acelasi nivel de expertiza.
  • Formularea contextului favorabil repoducerii erorii si escaladarea catre producator a bug-ului soft sau hardware in vedere unui update producator
  • Posibilitatea contractarii a unui intervenții în locația clientului, cu sau fără piese de schimb, conform condițiilor contractuale, cu următorii timpi de răspuns:
    • 2 ore pentru București si Ilfov
    • 8-12 ore pentru restul țării, în funcție de condițiile de trafic și acces în locația clientului.