Managementul Performantei

Managementul Performantei  - pentru a masura si a face posibila vizualizarea diferitelor rapoarte legate de performanta operarii echipamentelor in cadrul unei retele.

Serviciul permite asigurarea ca  functionarea retelei va fi mentinuta la un nivel optim. Exemple de aspecte ce pot fi urmarite: timpul de raspuns al utilizatorilor, gradul de incarcare a infrastructurii de transmisii date, analiza statusului de functionare a proceselor si aplicatii in cadrul unui Service Level Agreement.

 

Toate aceste lucruri sunt posibile cu ajutorul tool-urilor specializate de monitorizare a retelei si a componentelor acesteia.  Aplicatiile specializate ruleaza pe serverele Cronus si supravegheaza porturile specializate ale echipamentelor inregimentate in programul de monitorizare pentru a putea semnala status-ul fiecaruia in orice moment.
Scopul monitorizarii se traduce in optimizarea proceselor care ruleaza in retea, cu obiectivul de consolida uptime-ul pentru echipamentele aflate in nodurile retelei si a minimiza impactul perioadelor de intreruperi in functionarea echipamentelor.

O monitorizare a performantei in timp real va permite ca:

  • Incindentele aparute sa fie tratate in foarte scurt timp.
  • Timpul de inactivitate a oricarui echipament sa fie scurtat
  • Problemele de performanta in utilizare sa isi gaseasca usor cauza,
  • Un program de preventie a incidentelor sa poata fi implementat pe fond curent.