Mentenanta Tehnica

Cronus are un set de obiective bine definite in derularea mentenantei la client:

  • Restabilirea in cel mai scurt timp contractual a unei infrastructuri 100% operabile
  • Asigurarea planului de mentenanta constanta si upgrade indicat de producatori
  • Asigurarea 100% a disponibilitatii pentru servicii suport la cerere, delegare de experti on-site sau remote, monitorizare echipamente critice si inlocuiri one-time ale subansamblelor in sucapacitate de operare sau chiar defecte.

Interventiile de mentenanta planificate pot avea loc atat in timpul programului de lucru business cat si in afara acestuia, in baza unor conditii de cost agreate. Astfel operabilitatea infrastructurii la client nu va reprezenta un impediment in desfasurarea activitatii acestuia.

 

Pe toata durata garantiei sau a serviciilor aditionale de suport, echipa de experti Cronus eBusiness asigura servicii de mentenanta si restabilirea serviciului sau echipamentului si testarea acestuia conform specificatiilor tehnice date de producator. Astfel, de cate ori apare o eroare, echipamentul va fi restabilit pentru a functiona in conditii optime in urma unei diagnosticari. Daca situatia o impune, se va inlocui componenta hardware care nu functioneaza si dezvolta eroarea de operare in cauza.

In afara planului regulat de intretinere infiintat prin contractual de mentenanta , Cronus opereaza cu success si interventiile impuse de solicitari punctuale ale Beneficiarului.

In functie de configurarea bugetului de suport tehnic al clientului si importanta in retea a echipamentului supus procedurii de intretinere, clientul poate opta pentru diverse paliere de impact si timing al serviciului de mententanta: cu inlocuire pe loc a intregului echipament, cu interventie in regim ultra-rapid asupra subansamblului de inlocuit, cu livrare si interventie in regim normal.
Cronus dispune de baza logistica necesara adresarii fiecarui palier de suport si in baza unui sistem omologat de ticketing si a unui SLA agreat contractual da curs tuturor solicitarilor inregistrate din partea personalului tehnic autorizat de client pentru aceasta procedura.

 

Inginerii nostri au o vasta experienta in intretinerea tuturor tipurilor de echipamente furnizate de principalii producatori, incepand cu statiile de lucru, servere, echipamente de retea, solutii software si pana la echipamente pentru monitorizare a traficului de date, sau securitate informatica.